.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی - سپاهان / دیگر حیثیتی‌تر از این بازی نداریم!
نساجی پنج شنبه درحالی به مصاف سپاهان می‌رود که در پنج بازی متوالی مقابل این تیم شکست خورده است.
نساجی - سپاهان / دیگر حیثیتی‌تر از این بازی نداریم!

شمال نیوز : نساجی قائمشهر نیم فصل دوم را دقیقا مانند نیم فصل اول آغاز کرد، با تساوی یک یک، مقابل مس رفسنجان، با این تفاوت که در هفته اول با پنالتی شیری ابتدا جلو افتاد، بعد مس گل زد و مساوی شد اما در هفته شانزدهم این بار نساجی بود که با پنالتی دقایق آخری حامد شیری از شکست در رفسنجان گریخت.

نساجی در شانزده دیدار گذشته پنج بازی را برده، شش تا را مساوی کرده و پنج بازی را هم واگذار کرد تا مجموعا با ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول باشد، رتبه‌ای که اگر برای قرمز‌ها خوب نباشد، مسلما بد هم نیست.

قرمز پوشان پنج‌شنبه در یک بازی سخت میزبان یک مدعی قهرمانی اند، یعنی سپاهان، که بازی گذشته خود را با یک پیروزی خوب مقابل استقلال به پایان برد و ۳۰ امتیازی شد تا کماکان دومین مدعی جدی قهرمانی بعد از پرسپولیس قدرتمند باشد.

 

۳ بازی مقابل مدعیان و ۳ شکست؛ نساجی یک مهمان آسان!

 

از نکات جالب برنامه بازی‌های نیمه اول فصل جاری این بود که نساجی در برابر همه مدعیان مهمان بوده و بدون احتساب گل گهر، همه را هم واگذار کرده است.

هفته دوم مقابل سپاهان دو بر یک شکست خورد، هفته ششم بازی را سه بر یک به استقلال واگذار کرد و هفته چهاردهم هم شکست سنگین پنج بر یک مقابل صدرنشین را تجربه کرد تا مهمانی آسان برای مدعیان باشد.

نساجی در ۸ بازی خارج از خانه یک پیروزی، سه تساوی و چهار شکست داشته و با ۶ امتیاز دوازدهم جدول است، این نتایج گواه آن است این تیم در بیرون از قائمشهر با نساجی قدرتمند در خانه فاصله معنا داری دارد.

نکته جالب کارنامه نساجی، اما اینست که تنها پیروزی خارج از خانه این تیم مقابل گل گهر، تیم سوم جدول، بوده، که در هفته نهم توانست با یک گل این تیم را در سیرجان ببرد، و اگر این پیروزی نبود، شاید اکنون در جدول بازی‌های خارج خانه دو سه پله پایین‌تر قرار داشت.

 

نساجی-سپاهان؛ اولین میزبانی از یک مدعی قهرمانی!

 

نساجی درحالی پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف زردپوشان پرستاره می‌رود که در تمام پنج بازی متوالی گذشته مقابل این تیم باخته و حرفی برای گفتن نداشت.

بعد از صعود به لیگ برتر قرمزپوشان برای سپاهان همواره رقیبی راحت بودند، ۶ بازی را به آن‌ها باختند، سه بازی بین شان مساوی شد و فقط یک برد برای نساجی بدست آمد، که آن یکی هم در اصفهان بود.

اگر نتایج گذشته را ملاک قرار دهیم، شاید نکته نگران کننده بازی پنج‌شنبه این باشد که سپاهان در قائمشهر هیچگاه بازنده نبوده، آن‌ها دو بازی را بردند و در دو بازی هم به تساوی رسیدند.

نکته امیدوار کننده نساجی امسال، اما اینست که این تیم با گذشته تفاوت چشمگیری دارد، شاگردان مطهری از ۸ بازی خانگی ۱۵ امتیاز گرفتند و بعد از سپاهان و پرسپولیس سوم هستند، که این دو تیم هم فقط دو امتیاز بیشتر اندوختند، آمار می‌گوید نساجی هیچ وقت در خانه چنین تیم خوب و قدرتمندی نبود.

اکنون یازدهمین تقابل برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد، از یک طرف سپاهان می‌خواهد برای اولین بار در این فصل سومین پیروزی متوالی خود را تجربه کند، نمی‌خواهد رده دوم را به گل گهر و استقلال واگذار کند و فاصله پنج امتیازی اش با پرسپولیس از این بیشتر شود؛ از طرف دیگر تقابل پنج شنبه یک دیدار حیثیتی برای میزبان است، نساجی نمی‌خواهد برابر مدعیان یک بازنده تمام عیار باشد، و همچنین میخواهد با پاره کردن زنجیر شکست‌های متوالی مقابل سپاهان، برای اولین بار بعد از صعود به لیگ برتر این تیم قدرتمند را در قائمشهر ببرد و از اعتبارش دفاع کند.

نساجی در چند روز گذشته دو سه بازیکن هم‌گرفته، اتفاقا محمدرضا مهدی زاده را از همین سپاهان جذب کرد، مهدی شریفی مهاجم سابق زردپوشان را هم را دریای بابل گرفته و گفته می‌شود معاوضه کریم اسلامی با گادوین منشا هم از احتمالات نقل و انتقالاتی میان فصل است.

در این میان خبر خوب اینست که قرار است بازی‌ها از همین هفته هفدهم با تماشاگر برگزار شوند، هرچند به صورت محدود و مشروط، این می‌تواند به نفع نساجی تمام شود که همواره با حضور تماشاگران پرشور و پرشمار خود تیم باکیفیت تری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.